Přihlásit

Každý den je stvořen pro velké cíle

Ať už jde o každodenní nebo mimořádný úklid – v Kärcher kladou důraz na to, aby byl váš každodenní život jednodušší, lepší a příjemnější. A díky výkonným a efektivním pomocníkům vám pomohou dosáhnout velkých výsledků. O oblíbených produktech pro domácnost a zahradu jsme si povídali s Martinou Vojtíškovou, ředitelkou online prodeje v Kärcher.

Málokdo tuší, že značka Kärcher působí na trhu již od roku 1935, má za sebou více než 635 aktivních patentů a do života uvedla přes 110 nových produktů. Kdybyste si mohla vybrat jen jeden jediný výrobek Kärcher, který by to byl a proč?

Vybrala bych podlahovou myčku FC 7 premium. Je to jediná naše podlahová myčka, která odstraňuje běžné nečistoty v domácnosti i bez potřeby předchozího vysávání. Ušetří tak spoustu volného času, který můžete věnovat rodině.

V roce 2022 byla tlaková myčka řady K2 – K7 Smart Control Premium oceněná zlatem na German Design Award 2022 ve Winnendenu za vynikající design. Jsou to právě tlakové myčky, které se těší mezi Vašimi zákazníky největší oblibě?

Ano to je pravda. Kärcher tlakové myčky jsou takové naše „rodinné stříbro“. Jsou to produkty, které nás provázejí od začátku našeho vzniku, nicméně vzhledem k šíři našeho portfolia se uplatňují i jiné produkty. Např. v době covidu se mezi zákazníky rozvinula velmi silná poptávka po parních čističích.

Jaký je Váš TOP žebříček nejprodávanějších produktů?

Mezi nejprodávanější produkty patří podlahová myčka FC 7, aku tyčový vysavač VC 6 a parní čistič SC 2 Deluxe. Z tlakových myček je velmi oblíbený model K 2 Compact a ze zahrady je to strunová sekačka LTR.

Máte pro nás aktuálně nebo třeba na podzimní či zimní sezónu připraveny nějaké novinky?

Novinky uvádíme na trh průběžně. Poslední novinkou je nová řada výkonných aku tyčových vysavačů, které se u zákazníků těší velké oblibě, a náš nejmenší pomocník aku ruční vysavač CVH 2. Další novinky přijdou počátkem příštího roku.

V posledních dvou letech došlo k prudkému nárustu nákupů v e-commerce. Přetrvává tento trend i v současnosti nebo se lidé postupně zase vrací do kamenných obchodů?

Samozřejmě, že část zákazníků se opět vrací do kamenných prodejen, kde si mohou výrobky prohlédnout a vyzkoušet. Ostatně jako i v jiných odvětvích.

vždy výhodně se Sphere

sleva 15 %