Na českém online trhu s pánským spodním prádle, ale nejen s ním, působíte už víc než 10 let a jste v něm jedničkou. Jaké mají čeští muži preference při jeho výběru?
Abychom dostáli svému jménu a dokázali, že jsme opravdu jedničkou na trhu, co se spodního prádla pro muže týče, děláme si samozřejmě průzkumy a různé sběry dat, které nám v téhle odpovědi dokonale pomohou. Mohlo by se zdát, že u mužů bude rozhodovat barva nebo značka, ale výsledky mluví jasně, a to pro materiál. Ten je pro muže při výběru spodního prádla nejdůležitějším faktorem.
Jednou z vašich vlajkových lodí je i ryze česká značka STYX, jejíž trenky se vyrábí v tuzemsku a prochází ruční kontrolou. Dokážou to Vaši zákazníci ocenit?
Je velký rozdíl mezi českou značkou a zároveň výrobou v ČR. STYX, má tu výhodu, že obě tyto varianty splňuje. Jestli to dokážou zákazníci ocenit? Jsou samozřejmě zákazníci, kteří to ocenit dokážou, dále jsou zákazníci, kteří to ani neví, ale na základě kvality a případně barevnosti, se rozhodnou právě pro STYX a zjistí toto později. Pak máme samozřejmě zkušenost i s tím, že jsou zákazníci, kteří spíše hledí na cenu, a tak je pro ně STYX i přes svou kvalitu a výrobu v ČR drahý a neumí jej ocenit. Někdy však stačí právě těmto zákazníkům zdůraznit, že při nákupu méně kvalitního spodního prádla nemusí být tak pohodlné nebo nevydrží tak dlouhou, jako kvalitní spodní prádlo a mohou se z nich stát věrní zákazníci značky vyráběné přímo v ČR, tedy STYX.
Trenky, slipy, boxerky, ale taky tanga a jocksy, co u našich mužů vítězí? A proč?
Trenky nebo boxerky? Je to i jeden z našich nejúspěšnějších článků: https://www.trenyrkarna.cz/blog/trenky-vs-boxerky-n3
V ČR jsme hodně na trenky. Čím více půjdeme na západ, budou se z toho stávat upnutější boxerky až po slipy. Můžeme tady operovat s nějakými procenty, ale když si to vezmeme v nějakém větším měřítku, tak můžeme říct, že v ČR jsou to trenky, boxerky, slipy přesně v tomhle pořadí. Pánská tanga a jocksy jsou u nás spíše okrajovou módou. A proč? Je pro nás důležité pohodlí a nejspíš jsme i líní, takže doma jen sundáme džíny a trenky máme jako domácí úbor.
Nabízíte také dámské a dětské spodní prádlo. Jak si stojíte v rámci konkurence v rámci těchto komodit?
Nemůžeme v tomhle ohledu asi soupeřit s konkurencí, která má na tomto poli vybudovaný byznys a soustředí se pouze na dámské spodní prádlo, ale snažíme se zákazníkům nabídnou vše na jednom místě. Sortiment stále rozšiřujeme a snažíme se, abychom byli v budoucnu největším e-shop nejen se spodním prádlem pro muže, ale úplně pro všechny.
Od samého počátku prodáváte své zboží prostřednictvím e-commerce. Nikdy jste neuvažovali nebo neuvažujete o kamenných obchodech?
Kamenné prodejny máme dvě, jedna je na Praze 9 a druhá Praha 1.
Měli jsme i stánky v obchodních centrech, v některých dokonce i přímo obchody, ale to se nám neosvědčilo, tak jsme zůstali u toho, co nám jde nejlépe a to je online.
Další rozšiřování prodejen zatím v tuto chvíli nechystáme, ale nikdy neříkáme nikdy.
Překonali jste hranici stomilionového obratu. Jaké je Vaše další meta?
Naše další meta je nezastavovat se a jet stále dál. Věříme, že miliarda není zas tak velké číslo, aby ho nešlo dosáhnout. 😊 Všechno chce svůj čas a my si umíme počkat.